Продавець БензоТех розвиває свій бізнес на Prom.ua 12 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
682 відгуків
Відправка замовлення у день оформлення! 0968804494 оформити замовлення
БензоТех LIFE +380632319661 KYIVSTAR +380968804494
+380 (96) 880-44-94
Елена
+380 (66) 161-72-56
Олена
+380 (97) 549-99-92
Максим

Бензиновий двигун з електростартером 188FE TATA (з виходом валу під шліци, 25 мм.)

12 324,60 ₴

  • В наявності
  • Код: 5553
+380 (96) 880-44-94
kyivstarЕлена
  • +380 (66) 161-72-56
    Олена
  • +380 (97) 549-99-92
    Максим
  • +380 (63) 231-96-61
    Максим
Бензиновий двигун з електростартером 188FE TATA (з виходом валу під шліци, 25 мм.)
В наявностіБензиновий двигун з електростартером 188FE TATA (з виходом валу під шліци, 25 мм.)
12 324,60 ₴
+380 (96) 880-44-94
kyivstarЕлена
  • +380 (66) 161-72-56
    Олена
  • +380 (97) 549-99-92
    Максим
  • +380 (63) 231-96-61
    Максим
повернення товару протягом 14 днів за рахунок покупця
Опис
Характеристики
Інформація для замовлення

Бензиновий двигун з електростартером 188FE TATA (з виходом валу під шліци, 25 мм) – агрегат, що характеризується своєю потужністю та надійністю. Він відрізняється стійкою роботою та високим ККД.

Застосування

Вихід валу під шліц дає цьому приладу досить вузьку спрямованість щодо експлуатації. Здебільшого його встановлюють на мотоблоки. Хоча ця модель може мати різні виходи валу. При цьому вона добре використовується на мотобурах, мотопомпах, електроплитах, електрогенераторах.

Ця модель знаходить застосування в аграрній сфері. Наприклад, обробка полів, садово-паркових зон. Також її використовують у промисловості та будівництві.

Принцип роботи

Цей чотиритактник внутрішнього згоряння має лише один циліндр. Тобто, газообмін в останньому майже повністю забезпечується переміщенням робочого поршня. Одноциліндрова конструкція говорить про його відносну незбалансованість, зате він простіше влаштований, ніж багатоциліндрові аналоги. Цей факт дозволяє зробити висновок, що цей прилад простіше в експлуатації та обслуговуванні

У цьому апараті частота обертання приводу систем запалення, газорозподілу та упорскування – вдвічі менша, ніж частота обертання коленвала. Кожна фаза газообміну виконується під час окремого напівобігу коленвала. Для перемикання порожнини циліндра на впуск та на вихлоп використовується окремий газорозподільний механізм.

Відзначимо також інші особливості чотиритактного двигуна. Наприклад, він екологічніший, ніж двотактний, має більш тривалий моторесурс. Цей пристрій економно витрачає енергію, видає при роботі мінімум шумів та вібрацій.

Цей агрегат не потребує особливих навичок для експлуатації. Він легкий, як для такого класу, і його цілком можливо встановити самостійно. Однак ремонт та техобслуговування краще проводити у професіоналів у сервісному центрі.

Даний агрегат має два стартери – ручний та електричний. Ця особливість дозволяє використовувати саме той тип старту, який Ви вважаєте найбільш зручним.

Переваги:

якісне складання, що забезпечує даному двигуну надійність та довговічність;
можливість працювати тривалий час без зупинок, перегріву та інших факторів, що впливають на справність приладу;
він добре заводиться і функціонує на морозі та в інших несприятливих умовах;
економна витрата енергії навіть під час роботи на високих оборотах;
відсутність підвищених шумів та вібрацій під час експлуатації

Характеристика:

Тип двигуна - одноциліндровий, чотиритактний, OHV25
Охолодження двигуна – повітряне
Двигун 188 FЕ
Об'єм двигуна 374 см³
Максимальна потужність 9.5 кВт / 13.0 л.с.
Оберти холостого ходу 3600 об/хв.
Внутрішнє різьблення - відсутнє
Вихід валу - під шліці діаметром 25 мм.
Обертання, з боку ручного стартера - праве (за годинниковою стрілкою)
Розташування валу - горизонтальне
Діаметр циліндра 88 мм.
Діаметр шліцевої частини 25 мм.
Довжина шліцевої частини 25 мм.
Загальна довжина валу 40 мм.
Найближчі до валу отвори КПП 90х90
Хід поршня 64 мм.
Отвори кріплення двигуна ДхШ 195*80 - 110 мм.
Об'єм паливного бака 6,0 л.
Об'єм олії 1.2 л.
Олія, що рекомендується SAE 10W-30
Витрата палива 374 г/кВт*год
Система змащення - розбризкування
Система запалення - ТСI (транзисторне магнето)
Ступінь стиску - 8.5:1
Тип палива – бензин
Тип старту – ручний, електричний
Тип повітряного фільтра – сухий
Максимальний момент, що крутить, 23 Нм
Габарити упаковки 490 x 450 x 530 мм.
Вага 29.5 кг.

Комплектація:

двигун бензиновий з електростаретором 188FЕ TATA
упаковка коробка

Основні
ВиробникTATA
Тип технікиСільськогосподарська техніка
Тип паливаБензин
Об'єм двигуна374 куб. см
Потужність13 к. с.
СтанНовий
Країна виробникКитай
Гарантійний термін12 міс
Діаметр вала25 мм
  • Ціна: 12 324,60 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner