Гарантія на інструменти та обладнання EINHELL з моменту їх придбання
Шановний клієнт,
При покупці виробу ТМ Einhell перевіряйте у Вашій присутності:
- комплектність та справність виробу;
- Наявність інструкції з експлуатації;
- Оформленого гарантійного талона.
УМОВИ ГАРАНТІЇ
Гарантійний термін експлуатації виробу становить 36 місяців із дня придбання.
Акумулятори Power X-Change мають гарантійний термін 24 місяці з дати придбання.
Гарантійні зобов'язання виробника мають місце за:
- наявності гарантійного талона, в якому дата придбання виробу може бути підтверджена оригіналом
розрахункового документа (товарний чи фіскальний чек, видаткова накладна);
- Наявність на виробі оригінальної ідентифікуючої наклейки (шильдик).
Гарантійний ремонт або заміна виробу ТМ Einhell здійснюється безкоштовно для споживача у разі несправності, що виникла внаслідок виробничого шлюбу.
Право на гарантійний ремонт втрачається у таких випадках:
- пошкоджена або відсутня на виробі оригінальна ідентифікуюча наклейка (шильдик);
- несправності виробу викликані пошкодженням при транспортуванні, неправильною безпекою, недбалим застосуванням, поганим доглядом, викликані непередбаченими явищами, стихійними явищами, в тому
внаслідок дії непереборних сил (пожежа, блискавка, повінь та інші природні явища), а також
внаслідок коливань напруги в електромережі. та інших причин, що знаходяться поза
контролю виробника;
- виріб має відкладення бруду, як внутрішній, і зовнішній, наявні сліди іржі на металевих частинах;
- перед входом у насосну станцію не встановлений зворотний клалан;
- має місце неправильна експлуатація (порушення правил Інструкції з експлуатації, включаючи перевантаження чи використання за призначенням);
- експлуатація з не призначеним або тупим ріжучим оснащенням, не призначеними насадками або додатковими пристосуваннями;
- виріб зазнавав конструктивних змін не уповноваженими особами;
- коли виріб потрапив у гарантійний ремонт після спроб самостійного ремонту (сліди розкриття виробу: зірвані шліци гвинтів, пломби мають вторинне наклеювання та інші сліди неавторизованого втручання у виріб);
- експлуатація інструменту після виявлення несправності не була зупинена та тривала;
- експлуатація виробу відбувалася без захисного оснащення, що входить до комплекту (захисні кожухи, відбійні щитки і т.д.), службовці для безпеки працівника і перешкоджають проникненню обробного матеріалу всередину виробу;
- наявність усередині виробу сторонніх речовин (рідин та предметів, залишки будівельних матеріалів, абразивів, металевої та іншої стружки тощо);
- значні механічні зовнішні пошкодження (тріщини або вм'ятини корпусу, пластикових захисних кожухів), а також зламані стопори редукторів, перемикачі режимів роботи виробів;
- мають місце пошкодження шнура живлення або штепсельної вилки, що виникли в результаті багаторазового перегину, механічного пошкодження, неправильної фіксації подовжувача мережі або при підключенні до розетки з поганим контактом;
- несвоєчасно були замінені швидкозношувані витратні деталі: підшипники, щітки, фільтри, мастило, ремені – що стали причиною виникнення несправності виробу;
- має місце нормальне (природне) зношування виробу в результаті тривалого використання.
Гарантія не поширюється на ріжучу оснастку виробів і фіксатори ріжучої оснастки (бури, стовбури бурів, свердла, патрони для свердлів, ріжучі та шліфувальні диски, гайки та фланці для дисків, пилочки, шток лобзика, цанги, фрези тощо). .
Гарантія не поширюється на мастило, гумові амортизатори та ущільнювачі, повітряний та масляний фільтри, щітки, приводні ремені, підшипники.
Виріб повинен бути здано в сервіс разом з оснащенням/насадкою/витратним приладдям під час роботи з якими виникла несправність.
Регулювання карбюратора здійснюється безкоштовно один раз на період перших 3-х місяців від дати продажу.
Гарантія не поширюється на такі види робіт: регулювання, чищення та інші роботи з догляду за інструментом.
На акумулятори номінальною напругою (відповідно до характеристик) нижче 18 Вольт і на зарядні пристрої до них поширюється гарантійний термін 14 календарних днів з дати продажу!
УВАГА!
Оплата доставки несправного виробу в період гарантійного терміну до сервісного центру здійснюється за рахунок ТОВ «Ханс Айнхель Україна», якщо сервісний центр з гарантійного обслуговування відсутній у Вашому місті.
Якщо під час гарантійного терміну встановлено, що несправність виникла не через виробничий шлюб, ремонт та доставка оплачуються споживачем.